piątek, 31 maja 2013

Czym skorupka za młodu....

Z okazji zbliżającego się "Dnia Dziecka" postanowiłyśmy zaczerpnąć garść inspiracji i pomysłów od najmłodszych. Jak wiadomo dzieciaki uwielbiają wszelkie zabawy artystyczne, co naszym zdaniem warto wspierać.

Ja mam dwóch chłopaków (3,5 i 13 lat), którzy tylko czekają, aż wyciągnę przydasie i zaczyna się zabawa. Oj, na początku ciężko było wytłumaczyć Maluchowi, że tusze nie są zbyt smaczne, a Starszakowi, iż moje Promarkery niekoniecznie muszą być wykorzystane w każdej pracy. Rozwiązanie przyszło z czasem, malutkie drewniane stemple z tuszem pozwoliły Maluchowi zająć się twórczością (dziurkacze też ma swoje), natomiast Starszak po kursie rysowania komiksów przerzucił się chwilowo na kredki.

Tym razem przed młodymi scraperami postawiłyśmy konkretne zadanie: praca na temat "Wkrótce wakacje", a oto co powstało:




 Julka (kl.6 MZS Kłodzko)


Julka (kl.6 MZS Kłodzko)


proszę zwrócić uwagę na świetny pomysł ze słonecznikiem


oraz muszlami i piaskiem


Natalka (kl.6 MZS Kłodzko)


 Julia (kl.6, 12 lat) - niesamowite LO


i zbliżenie


Marta (3 lata)

Arek (7 lat)

Wszystkie jesteśmy pod ogromnym wrażeniem kreatywności i zdolności dziewczynek i naszego "rodzynka", i zachęcamy Was do oddania garści swoich przydasiów dzieciakom. Jesteśmy bardzo ciekawe, jakie prace wyczarują mali scraperzy na podany temat. Prace można linkować do 21 czerwca poniżej.

Mamy nadzieję, że dzieciaki wezmą chętnie udział w zabawie, co pozwoli nam ją kontynuować.



6 komentarzy:

  1. Piękności :) Aż mi wstyd po takiej galerii prac wpinać cokolwiek mojego ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. LO jest niesamowite!

    Miło mi Was poznać...i zabwaić się w S.P.S.
    Zgłaszam prace Jędrusia ;)

    OdpowiedzUsuń