poniedziałek, 3 czerwca 2013

Po co komu tag?



Tag to po prostu zawieszka. 
Można ją dołączyć do prezentu, scrapa, pudełeczka etc. 
Sama w sobie może być małym dziełem sztuki. 
W dziennikach często stosuję ją do journaligu – czyli zapisków komentujących zdjęcie, sytuację czy moje odczucia.

Oto kilka przykładów moich prac z tagiem:




 


 

Tag może mieć dowolny kształt. Najczęściej spotykane są tagi na bazie prostokąta, ale mogą być również okrągłe, kwadratowe. Wielkość również nie jest ściśle określona, na pewno jest to niezbyt duża forma. 

W sklepach z artykułami do scrapbookingu można znaleźć gotowe  tekturki do tworzenia tagów. Oczywiście najprościej bazę przygotować samemu ze zwykłej tekturki. Ja lubię wykorzystywać metki z ubrań, które idealnie nadają się do tworzenia tagów. 


Po co tworzyć tagi? Dla czystej przyjemności:)

2 komentarze:

  1. Ja tworzę tagi bo lubię na nie patrzeć :)
    Mam już ich całe pudełko a mimo to, tworzę kolejne :) Gotowe dzieło sprawia mi wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń