czwartek, 27 czerwca 2013

Wyzwanie gościnne :)


Dziś zapraszamy Was na gościnne wyzwanie Ani :)




Ania jest jedną z osób, które wygrały nasze pierwsze wyzwanie. 
Jej piękne prace można podziwiać tutaj:

A teraz oddaję już głos naszemu gościowi:

"Ponieważ najczęstszą okazją, z którą się spotykamy na co dzień, są urodziny, chciałbym zaproponować wyzwanie pt.
WARSTWOWO - URODZINOWA KARTKA Z KWIATKIEM W TLE.

Zasady:

- zgłaszamy tylko jedną pracę,

- praca ta musi być nowa, nigdzie wcześniej niepublikowana, jednak można ją zgłosić na inne wyzwania,

- tematyka: kartka urodzinowa,

- kolorystyka dowolna,

- warunkiem jest jednak, aby znajdowały się na niej warstwy (w dowolnej formie), a także przynajmniej 3 kwiatki i fragment materiału z odzysku (może to być koronka, kwiatek, czy choćby - jak w mojej pracy - listki odcięte z bluzki).





Do swojej pracy użyłam freebies od Olgi Heldwein. 
Brała ona udział w konkursie Studio 75 podczas VI Ogólnopolskiego Zlotu Scrapowego :)"






Dziękujemy za wyzwanie i piękną inspirację! :)

Nie wiem, czy dobrze zinterpretowałam ten "materiał z odzysku" - potraktowałam to bowiem jako rzecz recyklingową, a nie materiał sensu stricto. W przypadku mojej kartki jest to motylek wycięty z wyjątkowej urody kubeczka, w którym piłam kawę na stacji benzynowej podczas jednej z podróży :) Mam nadzieję, że zostanie mi wybaczone, jeżeli miałam jednak użyć prawdziwego materiału :P  






Inspiracja od Visell - materiał z odzysku to siateczka wystająca spod papieru.







Inspiracja Tami jest naprawdę wyjątkowa - kartka jest w rozmiarze 30x30 :) - ponieważ spełniać ma szczególną rolę. Tami wykorzystała motylka z tektury, kawałek koronki, mulinę i serwetkę.







Wyzwanie trwa do 4 lipca - zapraszamy!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz