wtorek, 17 września 2013

Dziękujemy i witamy

Niedawno zakończyła z nami współpracę Ha_Be:


Dziękujemy za wspólną dwumiesięczną drogę, inspiracje i Twoje prace. Życzymy wiele scrapowych osiągnięć i nieustannej radości tworzenia.
Witamy w naszych szeregach nową osobę - Szydełkiem w oko:
 
 
Oddajemy jej głos.
Jest mi niezmiernie miło, że mogę u Was gościć. Ślicznie dziękuję za zaproszenie.
Mam na imię Justyna, w świecie blogowym Szydełkiem w oko (mój nick za każdym razem wywołuje uśmiech na mojej twarzy :) )
Rękodzieło to moja pasja i odskocznia od codzienności. Od zawsze lubiłam tworzyć coś z niczego, przerabiać i dekorować.
W marcu postanowiłam moje prace pokazać szerszemu gronu i założyłam bloga.
Obecnie oprócz scrapbookingu szyję i szydełkuję...
Nie mam jeszcze wypracowanego stylu czy formy, nadal poszukuję, lubię eksperymentować i odkrywać ciągle coś nowego. ;)
Tak właśnie jest z pracami, które Wam zaprezentuję. :)
 
 
 Cieszymy się jednocześnie, że Ana pozostaje z nami - chyba już na zawsze :) 

 
Zapraszamy na nowe inspiracje i wyzwania! Długie jesienne wieczory to wymarzona pora na scrapowanie!


1 komentarz: